مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-25ورزشي

بیرانوند رسما لژیونر شد، پرسپولیس در دو قسط سود می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن انصاری فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خوشحال هستم که می توانیم به هواداران بگوییم با موافقت علیرضا بیرانوند و فداکاری او شرایطی پیش آمد که وی را در نیم فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان .

- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند باتوجه به توافق صورت گرفته سال آینده راهی بلژیک می شود، اما باشگاه بخشی از مبلغ رضایت نامه را اکنون دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن انصاری فرد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خوشحال هستم که می توانیم به هواداران بگوییم با موافقت علیرضا بیرانوند و فداکاری او شرایطی پیش آمد که وی را در نیم فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار خواهیم داشت و انتقال او به اروپا در تابستان سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند با وجود پیشنهادهای مالی کلانی که داشت، قید جدایی از پرسپولیس در این مقطع را زد و طبق توافقی که صورت گرفت و آن را نهایی می کنیم، او در تابستان پیش رو راهی لیگ بلژیک خواهد شد.

بخشی از مبلغ رضایت نامه او نیز در روزهای آینده به باشگاه پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند رسما لژیونر شد، پرسپولیس در دو قسط سود می گیرد

بیرانوند رسما لژیونر شد، پرسپولیس در دو قسط سود می گیرد