مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-25سياسي

420 بقعه متبرکه گیلان میزبان سوگواره یاس نبوی است


حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح سوگواره یاس نبوی با هدف ترویج و تبیین فضائل فاطمی از روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در 420 بقعه متبرکه استان گیلان آغاز و تا یازدهم ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 29 مبلغ اعزامی از قم و 220 مبلغ بومی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان همکاری می کنند، اظهار کرد: مبلغین اعزامی از قم در بقاع شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رودبار، رودسر، لاهیجان، لنگرود و ماسال اقدام به ترویج معارف اهل بیت (ع) می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: از مبلغین اعزامی و بومی در برپایی خیمه های معرفت در طول ایام فاطمیه که شامل غرفه های پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی، مشاوره و ترویج وقف به ویژه تبلیغ وقف فاطمی، غرفه عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و چند رسانه ای می باشد، بهره مند خواهیم شد.

وی برگزاری محافل قرائت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و عزاداری در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را از جمله برنامه های طرح سوگواره یاس نبوی عنوان و ذکر کرد : با توجه به شرایط حساس ایران و منطقه و ضرورت بصیرت انقلابی و دینی هرچه بیشتر مردم به ویژه لزوم تبلیغ و ترویج اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) و جلوگیری از هجمه تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 بقعه متبرکه گیلان میزبان سوگواره یاس نبوی است

420 بقعه متبرکه گیلان میزبان سوگواره یاس نبوی است