مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-25سياسي

شیوه های جدید دولت الکترونیک برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار گرفته شود


در تمامی دستگاه های اجرایی استان باید از شیوه های جدید دولت الکترونیک به جای استفاده از کاغذ در راستای گره گشایی از مشکلات مردم بهره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده عصر امروز در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار داشت: ارائه آمارهای دقیق در این شورا به لحاظ افزایش سطح تحصیلات کارمندان و جوانگرایی در بدنه اداری و پرسنلی دستگاه های اجرایی به واسطه کاهش سنوات خدمت، نشان از تعامل و انسجام بین ارگان های دولتی در راستای تحقق اهداف دولت است که این مهم امتیاز مناسبی برای استان محسوب می شود.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت بانوان در دستگاه های اجرایی استان نیز قابل قبول بوده به گونه ای که سهم مدیریتی زنان از 18درصد در سال 95 به 22درصد در سال جاری افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: 97درصد انتصابات و پرورش نیروهای لازم در دستگاه های اجرایی، درون سازمانی بوده است که امتیاز مثبتی برای استان محسوب می شود.

 آقازاده بیان داشت: چنانچه تمامی دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف شورای راهبری مدیریت استان با انسجام و با همین روند پیش بروند تا سال 1400 می توان به اهداف از پیش تعیین شده استان جامه عمل پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های جدید دولت الکترونیک برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار گرفته شود

شیوه های جدید دولت الکترونیک برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار گرفته شود