مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-25حوادث

کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از تهران به همدان می کردند دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته با توجه به اشراف کامل ماموران بر روی شیوه و شگرد اعضای باند، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در یک عملیات هوشمندانه با به کارگیری اصل غافلگیری خودرو آنها در ورودی شهر همدان شناسایی و توقیف شد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در بازرسی از خودرو ماموران توانستند مقدار 90 کیلوگرم تریاک را با لفافه کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر و یک ستگاه خودرو سواری را توقیف کنند.

کشف حدود پنج کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای شناسایی و دستگیری عوامل توزیع کننده موادمخدر صنعتی به صورت باندی ، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی شیشه به شهرستان ملایر مطلع می شوند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: یکی از اعضای باند یاد شده در یک خودروی عبوری شناسایی که بلافاصله این خودرو توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف و فرد حامل مواد مخدر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان

کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان