مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-25سياسي

ارائه سالانه بیش از 1000 پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان


رییس دانشگاه کاشان از ارائه سالانه بیش از یک هزار رساله و پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان توسط دانشجویان و محققین این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زراعت بعداز ظهر شنبه در دیدار با شهردار کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان آماده ارائه خدمات علمی و پژوهشی به مجموعه شهری و دیگر دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان و ایران اسلامی است، اظهار داشت: ارتباط دانشگاه با دیگر نهادها و ادارات می تواند نقش موثری در حل مشکلات مردم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی، مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان آماده تعامل با مدیریت شهری کاشان است، ابراز داشت: بسیاری از هزینه هایی که در شهر می شود هدفمند نیست و با انجام خدمات علمی پژوهشی می توان در بهبود فعالیت ها و خدمات ارائه شده قدم های موثری برداشت.

تشکیل معاونت نوآوری و اقتصادی برای اولین بار در دانشگاه کاشان رییس دانشگاه کاشان با بیان اینکه در بین دانشگاه های سراسر ایران برای اولین بار در دانشگاه کاشان معاونت نوآوری و اقتصادی تشکیل شده است، تصریح کرد: این معاونت به منظور ارتباط موثر با صنعت و همچنین تجاری سازی علم شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سالانه بیش از 1000 پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان

ارائه سالانه بیش از 1000 پایان نامه دانشجویی در دانشگاه کاشان