مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25سياسي

هشت فقره وقف جدید در شهرستان ری ثبت شد


حجت الاسلام مرتضی صادقی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مادر یک شهید، 6 دانگ واحد آپارتمان هشتاد متری به ارزش 500 میلیون تومان در سه راه تقی آباد را جهت خیرات وقف کرد.

وی تصریح کرد: یک واحد آپارتمان 44 متری به ارزش سه میلیارد ریال و یک واحد مسکونی 89 متری به ارزش 6 میلیارد ریال در دولت آباد شهرری وقف حسینیه حضرت زینب(س) برای انجام مراسم های مذهبی شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری افزود: 6 دانگ یک باب مغازه در خیابان شهید رجایی به نیت خیرات، مبرات و سلامتی امام زمان (عج) و 400 متر زمین به نیت حسینیه ای به نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) در جاده امین آباد نیز وقف به ثبت رسیده است.

این مسئول یادآور شد: یک واحد مسکونی 76 متری به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای تامین هزینه مسجد حجت ابن الحسن(عج) به همراه 20 هزار متر زمین در حسن آباد فشافویه برای ساخت درمانگاه طی سال جاری وقف شده است.

صادقی خاطر نشان کرد: طی یکسال اخیر اداره اوقاف ری تعامل سازنده و مطلوب را با نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد، خیریه، مساجد و موقوفات داشته است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از برنامه های مهم و مورد توجه اوقاف ری بوده که با تمام توان و بهره گیری از امکانات در تحقق این امر اهتمام ورزیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت فقره وقف جدید در شهرستان ری ثبت شد

هشت فقره وقف جدید در شهرستان ری ثبت شد