مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 18:402020-01-25اقتصادي

پتروشیمی ها از حوزه شهری دیر حمایت کنند


استاندار بوشهر خواستار حمایت جدی شرکت های پتروشیمی از حوزه شهر دیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند شامگاه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شرکت فاتح کیمیا تولیدکننده متانول، اظهار داشت: تسریع در روند اجرای کار شرکت فاتح کیمیا ( تولیدکننده متانول) ضروری است و در این راستا ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی زمینه لازم برای رفع مشکل ایجاد شده را فراهم کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: مشکل شرکت فاتح کیمیا برای احداث کارخانه مربوط به حریم شهر دیر است که تغییر و تحولات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و حوزه معاونت عمرانی استانداری بوشهر باید انجام شود.

وی افزود: یکی از اهداف ما همواره تسهیل امور مربوط به صنعت گران و تولیدکنندگان بوده که بتوان از این طریق زمینه اشتغال بیشتر در استان فراهم شود.

گراوند بیان کرد: در همین راستا از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را مورد بررسی قرار می دهیم و در این نشست به مشکل عمده شرکت فاتح کیمیا رسیدگی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی مرتبط، نهایت همکاری را برای اصلاح حریم شهر دیر انجام دهند، ادامه داد: با توجه به ضرورت توسعه صنعت در استان، اصلاح حریم شهر دیر با همکاری ادارات کل راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی ها از حوزه شهری دیر حمایت کنند

پتروشیمی ها از حوزه شهری دیر حمایت کنند