مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 03:452020-01-26بين الملل

ارتش سوریه در کمتر از نیم کیلومتری بزرگترین مقر جبهه النصره در حومه ادلب


ارتش سوریه روز شنبه پیشروی میدانی جدیدی را در جنوب ادلب رقم زد و با تسلط بر دو روستا اکنون در کمتر از 500 متری معره النعمان، بزرگترین مقر نیروهای جبهه النصره در جنوب ادلب قرار دارد.

- ارتش سوریه روز شنبه پیشروی میدانی جدیدی را در جنوب ادلب رقم زد و با تسلط بر دو روستا اکنون در کمتر از 500 متری معره النعمان، بزرگترین مقر نیروهای جبهه النصره در جنوب ادلب قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه شهرک تلمنس در جنوب منطقه کاهش تنش ادلب را از تروریست ها پاکسازی کردند و بقایای آنها را در مسیر وادی الضیف و روستای معر شمشمه فراری دادند.

یک منبع نظامی مطلع نیز به آر تی گفت، ارتش سوریه شب گذشته بر معر شمشمه در حومه جنوب ادلب مسلط شد و نیروهای دولتی اکنون در کمتر از 500 متری شهر معره النعمان هستند.

پیش از این نیز خبرنگار سانا گزارش کرده بود، ارتش سوریه توانست تعدادی روستا و شهرک در منطقه کاهش تنش ادلب را پاکسازی کرده و در میان فروپاشی صفوف تروریست ها به سمت معره النعمان حرکت کند.

خبرگزاری سانا تاکید کرد، نیروهای دولتی کنترل شهرک ها و روستاهای کرسیان، معر شمارین، أبو جریف و تقانه را بعد از نابودی آخرین کانون تروریست ها در جنوب شرقی ادلب به دست گرفتند و به سمت شهر معره النعمان، بزرگترین مقر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه در کمتر از نیم کیلومتری بزرگترین مقر جبهه النصره در حومه ادلب

ارتش سوریه در کمتر از نیم کیلومتری بزرگترین مقر جبهه النصره در حومه ادلب