مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:052020-01-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و کلنگ زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران خبر داد و گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری و آغاز این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

-  عزیزاله شهیدی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری، از افتتاح 46 پروژه در بخش کشاورزی مازندران دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه کشاورزی 51 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که قرار است برای 420 نفر ایجاد اشتغال شود.

وی با بیان اینکه 21 پروژه تولیدی با اعتبار 41 میلیارد و 500 میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: 25 پروژه خدماتی و زیربنایی است که برای به بهره برداری رسیدن آن 9 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از  کلنگ زنی هفت پروژه بخش کشاورزی دهه فجر در مازندران خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و برای 170 نفر پیش بینی اشتغال شده است.

این مسؤول بیان کرد: 23 پروژه آب و خاک، چهار پروژه تولیدات گیاهی، 10 پروژه تولیدات دامی، دو پروژه صنایع و هفت پروژه شیلاتی در این دهه در مازندران به بهره برداری می رسد.

شهیدی فر اضافه کرد: 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران

افتتاح و کلنگ زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران