مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 120 پروژه عمرانی اقتصادی در طارم


120 پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با مجموع اعتبار بالغ بر 86 میلیارد تومان، بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: 120 پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با مجموع اعتبار بالغ بر 86 میلیارد تومان، بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد.

ستار صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود اعتبارات، اظهار کرد: علی رغم این کمبودها اقدامات انجام شده در سال جاری در حوزه عمرانی در شهرستان بسیار چشم گیر است.

وی از کلنگ زنی و یا بهره برداری از 120 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در شهرستان خبر داد و بیان کرد: 79 درصد از این پروژه ها بهره برداری و 21 درصد کلنگ زنی خواهد شد.

این مسئول با بیان این مطلب که پروژه های عمرانی اقتصادی شهرستان در دهه فجر امسال با مجموع اعتبار بالغ بر 86 میلیارد تومان کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید، افزود: از این میزان 63 میلیارد تومان از محل اعتبارات دستگاه های اجرایی، 19 میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و 3 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات دهیاری ها سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت تقویت اتحاد و انسجام ملی، تصریح کرد: اختلاف سلیقه و نگرش در جامعه ای که دموکراسی در آن حاکم باشد، امری بدیهی است ولی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 120 پروژه عمرانی اقتصادی در طارم

افتتاح و کلنگ زنی 120 پروژه عمرانی اقتصادی در طارم