مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-26ورزشي

پرورش اندام البرز در کشور سطح بالایی دارد


یک ورزشکار پرورش اندام البرزی با اشاره به سطح بالای این ورزش در استان گفت: اگر کسی در رشته های قدرت و زیبایی اندام در البرز مدال طلا بگیرد بعید نیست که در کشور هم طلا بگیرد.

- ایسنا/البرز یک ورزشکار پرورش اندام البرزی با اشاره به سطح بالای این ورزش در استان گفت: اگر کسی در رشته های قدرت و زیبایی اندام در البرز مدال طلا بگیرد بعید نیست که در کشور هم طلا بگیرد.

مهدی عبدی در گفتگو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام در استان البرز، گفت: این مسابقات اخیراً در البرز به صورت استانی در رشته های بادی بیلدینگ، زیبایی اندام، قدرت و فیزیک کلاسیک برگزار شد.

وی در ادامه از مدال آوری خود در این مسابقات خبر داد و گفت: در رشته های فیزیک کلاسیک و بادی بیلدینگ موفق به دریافت دو مدال طلا در این مسابقات شده ام.

عبدی در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور حدود 400 ورزشکار در سطح استان البرز برگزار شد، خوشبختانه رشته پرورش اندام، زیبایی اندام و قدرت در البرز از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

این ورزشکار پرورش اندام در خصوص قهرمانی در سطح کشور گفت: اگر کسی در رشته های قدرت و زیبایی اندام در البرز مدال طلا را کسب کرده و قهرمان شود، خیلی دور و بعید نیست که در سطح کشوری هم موفق شده و بتواند، مدال طلا را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش اندام البرز در کشور سطح بالایی دارد

پرورش اندام البرز در کشور سطح بالایی دارد