مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-26اقتصادي

افزایش 50درصدی هزینه ثبت نام نمایشگاه کتاب/کار ناشران سخت شد


در آستانه آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، هزینه ثبت نام در این رویداد بیش از 50 درصد افزایش پیدا کرد.

- این اتفاق در حالی رخ داده که تغییری در قیمت اجاره بهای غرفه های نمایشگاه کتاب تهران در بخش لاتین و عربی رخ نداده و برای میهمانان خارجی نمایشگاه، کماکان غرفه با دو گزینه 80 یورو به ازای هر متر مربع برای ارائه کنندگان آثار لاتین و سایر زبان ها؛ و 50 یورو به ازای هر مترمربع برای ارائه کنندگان آثار در بخش کتب عربی در نظر گرفته شده که با سال پیش تفاوتی ندارد.

این موضوع در واقع نشان می دهد بخش اعظم افزایش هزینه های ناشی از تورم یا کاهش بودجه دولتی احتمالی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را، ناشران داخلی باید تقبل کنند.

نگاهی به هزینه های اجمالی نمایشگاه کتاب تهران بخش اعظم هزینه های نمایشگاه کتاب تهران به اجاره مصلی و نیز آماده کردن شهرک نمایشگاه کتاب در آن، از نظر زیرساخت و فضا سازی اختصاص دارد.

بر این اساس، هزینه ایجاد غرفه و تأمین زیرساخت های ارتباطی در تمام بخش های نمایشگاه و نیز تأمین نیازهای جاری اعم از سرمایش، برق، مخابرات، اینترنت، مواد غذایی، حمل و نقل و.

در زمره مهمترین هزینه های نمایشگاه کتاب است و در مقابل اجاره بهای غرفه ها و نیز تبلیغات مهمترین محل تأمین درآمد برای نمایشگاه به شمار می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50درصدی هزینه ثبت نام نمایشگاه کتاب/کار ناشران سخت شد

افزایش 50درصدی هزینه ثبت نام نمایشگاه کتاب/کار ناشران سخت شد