مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-26اقتصادي

فرسودگی شبکه، 30 درصد آب روستاهای گالیکش را هدر می دهد


حسن براتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدررفت آب در شبکه توزیع آب و فاضلاب روستای گالیکش به دلایل مختلف از جمله شکستگی لوله ها، انشعابات غیرمجاز و خطای کنتور اتفاق می افتد.

وی با اشاره به وجود 210 کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی در گالیکش، فرسودگی 75 کیلومتر از این شبکه و ضرورت تعویض و نوسازی آنها گفت: برای تعویض شبکه های آب فرسوده روستایی گالیکش به 70 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش اعتبار مصوب امسال اعتبار این اداره را 26 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون تنها هفت میلیارد و 350 میلیون ریال آن معادل 28 درصد تخصیص داده شد که جوابگوی حل مشکلات فرسودگی شبکه توزیع آب نیست.

براتی تخصیص اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای نوسازی شبکه فرسوده آب روستایی گالیکش را از جمله درخواست های خود اعلام کرد.

وی افزود: گالیکش 61 روستا با جمعیت 11 هزار و 725 خانوار دارد که 49 روستای آن با 10 هزار خانوار تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی این شهرستان است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش ادامه داد: آبرسانی به روستاییان شهرستان از طریق 16 حلقه چاه، 18 دهنه چشمه، 30 باب مخزن با حجم چهار هزار و 810 مترمکعب و توسط 390 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال و پنج باب ایستگاه پمپاژ انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی شبکه، 30 درصد آب روستاهای گالیکش را هدر می دهد

فرسودگی شبکه، 30 درصد آب روستاهای گالیکش را هدر می دهد