مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:462020-01-26سياسي

عضو کمیسیون قضایی مجلس: آزادی بیان آمریکایی دروغ است


عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه مسدودسازی فارس نشان داد آزادی بیان آمریکایی دروغ است، گفت: از آمریکا توقعی غیر از مسدودسازی سایت هایی که به بیان حقایق می پردازند نمی رود.

- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مسدودسازی دامنه جهانی سایت این خبرگزاری توسط آمریکا گفت: خبرگزاری فارس به دلیل افشاگری علیه آمریکا و بیان حقایق در این باره از سوی آمریکا تحت فشار قرار گرفت و آمریکا به دلیل همین بیان حقیقت ها، سایت این خبرگزاری را مسدود کرد.

  وی افزود: آمریکا از نظر تبلیغاتی هجمه هایی را علیه رسانه ای همچون خبرگزاری فارس وارد می کند و ما این بار شاهد بودیم که در حوزه فنی نیز دشمنی و عداوت خود را نشان داد و اقدام به مسدود کردن سایت خبرگزاری فارس کرد.

  نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ اظهار داشت: البته از آمریکا توقعی غیر از این نمی رود، ولی اینکه آمریکایی ها دائما دم از آزادی بیان و حقوق بشر می زنند، با این اقدامشان در مسدود سازی خبرگزاری فارس نشان دادند که دفاع شان از آزادی بیان دروغی بیش نیست.

  پورمختار خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شاهد هستیم که اینستاگرام نیز تعدادی از صفحات اشخاص را که در مورد شهید سردار قاسم سلیمانی مطلب نوشته بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس: آزادی بیان آمریکایی دروغ است

عضو کمیسیون قضایی مجلس: آزادی بیان آمریکایی دروغ است