مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-26اقتصادي

دردسرهای ارائه تسهیلات در حوزه پارکینگ


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات در حوزه پارکینگ و قیمت پایین سوخت سبب افزایش استفاده از خودروهای شخصی می شود، گفت: جراحی اقتصادی در کشور یک تصمیم حاکمیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماه بهمن آغاز شده و شورای شهر و شهرداری باید تا 15 این ماه عوارض درآمد پایدار شهرداری را تصویب کنند، بر همین اساس 4 لایحه عوارضی با قید یک فوریتی مطرح شد که به تصویب رسید و ان شاءالله برای سال 99 پس از بررسی جزییات آن اجرایی می شود.

  وی افزود: موضوع عوارض ساختمانی، فضای سبز و طرح ترافیک از جمله این لوایح مربوط به عوارض بود که امیدوارم هر چه سریع تر به کمیسیون ها ارجاع شود و آنها پاسخ دهند و در صحن شورا، جزییات مورد بررسی قرار گیرد.

  رییس شورای شهر تهران ادامه داد: بحث دیگری که امروز در صحن مطرح شد، مسئله متمم بودجه است که به تصویب رسید و همچنین لایحه بودجه 99 را شهرداری قول داده طی یک هفته به شورای شهر می فرستد.

به گفته وی ، 5 میلیارد و 300 میلیون تومان میزان متمم بودجه بوده که بخشی از آن برای دیون و بخشی از آن برای هزینه ها تا پایان سال اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای ارائه تسهیلات در حوزه پارکینگ

دردسرهای ارائه تسهیلات در حوزه پارکینگ