مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-26سياسي

تاثیر تحریم های ظالمانه بر کودکان پروانه ای


رییس فراکسیون زنان مجلس ضمن محکوم کردن تحریم های ظالمانه آمریکا در حوزه غذا و دارو به آمار درگذشت کودکان پروانه ای ناشی از کمبود دارو اشاره و خاطرنشان کرد که تعدادی از مبتلایان به بیماری خاص در اثر عدم دسترسی به خدمات بهداشتی ناشی از تحریم های غیرقانونی فوت شده اند.

- رییس فراکسیون زنان مجلس ضمن محکوم کردن تحریم های ظالمانه آمریکا در حوزه غذا و دارو به آمار درگذشت کودکان پروانه ای ناشی از کمبود دارو اشاره و خاطرنشان کرد که تعدادی از مبتلایان به بیماری خاص در اثر عدم دسترسی به خدمات بهداشتی ناشی از تحریم های غیرقانونی فوت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریده اولادقباد در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ابراز عقیده کرد: علیرغم تحریم های یکجانبه دولت آمریکا علیه ایران به نظر می رسد فقدان عزم جدی برای اصلاحات ساختاری بودجه موجب شده است بسیاری از راهکارهای پیشنهادی برای کاهش وابستگی به نفت، مورد توجه قرار نگیرد.

وی افزود: عدم توجه به گسترش درآمدهای مالیاتی بدون فشار بر فعالان اقتصادی و تنها از طریق جلوگیری از فرار مالیاتی، ساماندهی معافیت های مالیاتی و گسترش پایه های مالیاتی جدید و عدم مدیریت هزینه های دولت با تمرکز به مراکز عمده هزینه ای و اصلاحات فرایندی در آن ها از طرف دیگر، موجب شده است که همچنان لایحه بودجه 99 بر مبنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تحریم های ظالمانه بر کودکان پروانه ای

تاثیر تحریم های ظالمانه بر کودکان پروانه ای