مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-26سياسي

برای قوی شدن کشور باید اعتماد به نفس ملی تقویت شود


عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران معتقد است رسانه ها با تقویت «اعتماد به نفس ملی» و باور «ما می توانیم» می توانند به ایجاد روحیه خودباوری ملی و قوی شدن کشور کمک کنند.

- عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران معتقد است رسانه ها با تقویت اعتماد به نفس ملی و باور ما می توانیم می توانند به ایجاد روحیه خودباوری ملی و قوی شدن کشور کمک کنند.

معصومه نصیری در گفت وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه اساساً توجه و تقویت اعتماد به نفس ملی زمینه ساز توسعه کشور و حرکت به سمت قوی تر شدن در تمام عرصه ها خواهد بود، گفت: در راهبردهای کلان تحقق توسعه همه جانبه روحیه خودباوری، میل به پیشرفت و اعتماد به نفس ملی دارای اهمیتی غیر قابل انکار هستند.

وی تاکید کرد: چنانچه کشوری خودباوری پایینی داشته باشد نباید منتظر موفقیت و پیروزی در عرصه های مختلف نیز باشد و البته باید همواره در انتظار تزلزل عزت ملی خود بوده و چه بسا در نهایت مجبور به تسلیم نیز بشود.

این مدرس دانشگاه افزود: از آنجا که اعتماد به نفس ملی یک ضرورت و عامل قطعی و اصلی برای ادامه پیشرفت های یک کشور محسوب می شود، تضعیف این مولفه ها نیز جزو استراتژی های دشمن برای مقابله قلمداد می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قوی شدن کشور باید اعتماد به نفس ملی تقویت شود

برای قوی شدن کشور باید اعتماد به نفس ملی تقویت شود