مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-26اقتصادي

هتل 22 ساله خاک می خورد/ وقتی مدیران صاحب پروژه را نمی شناسند!


در حالی که پروژه هتل صخره ای خرم آباد 22 ساله شده است، مدیران لرستان اذعان می کنند که صاحب و سرمایه گذار پروژه را نمی شناسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هتل صخره ای خرم آباد نزدیک به 22 سال است عملیات اجرایی آن نیمه کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است.

این در حالیست که طی سال های اخیر با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به گونه ای که مردم لرستان از این پروژه به عنوان پروژه ای تاریخی یاد می کنند.

سرمایه گذار از نظرها غایب است ! سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در رابطه با این پروژه، اظهار داشت: سرمایه گذار این پروژه اهتمامی برای اجرا و حل مشکل آن ندارد.

وی با بیان اینکه از نظر ما سرمایه گذار این پروژه غایب است، عنوان کرد: طی دو سال گذشته سرمایه گذار این پروژه از نظرها غایب است و هنوز ایشان را به چشم ندیده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، تاکید کرد: تا کنون سرمایه گذار اصلی این هتل در جلسات حضور پیدا نکرده است.

مشکل پروژه تنها با اجرای راه دسترسی حل نمی شود رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در این رابطه با بیان اینکه اجرای راه دسترسی این هتل و زمین مورد نیاز آن در سال 96 قیمت گذاری شد، اظهار داشت: این راه دسترسی در سال 96،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل 22 ساله خاک می خورد/ وقتی مدیران صاحب پروژه را نمی شناسند!

هتل 22 ساله خاک می خورد/ وقتی مدیران صاحب پروژه را نمی شناسند!