مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-26سياسي

فعالیت 26 مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری سوگواره یاس نبوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امسال 26 مبلغ در قالب سوگواره یاس نبوی به اقصی نقاط استان اعزام می شوند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد یکشنبه، ششم بهمن ماه در حاشیه دیدار مدیرکل، معاون فرهنگی و اجتماعی و مبلغین طرح سوگواره یاس نبوی با امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: هر ساله در ایام فاطمیه سوگواره یاس نبوی برگزار و مبلغینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به اقصی نقاط کشور به ویژه به بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این روحانیون در روستاهایی که ظرفیت فرهنگی دارند مستقر می شوند و به مباحث اعتقادی در قالب خیمه های معرفت می پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: امروز جهت استفاده از رهنمودها و ارشادهای نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مبلغین اعزامی در این مکان حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 26 مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت 26 مبلغ در سوگواره «یاس نبوی» کهگیلویه و بویراحمد