مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:262020-01-26اقتصادي

مشکلی برای تامین میوه ایام نوروز مردم ایلام وجود ندارد


معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مشکلی برای تامین میوه ایام نوروز مردم ایلام وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر نعمتی ظهر یکشنبه در نشست کمیته تنظیم بازار استان اظهار کرد: میزان تامین و ذخیره میوه شب عید امسال برای استان 250 تن پرتقال و 150 تن سیب اعلام شده است.

وی افزود: میانگین مصرف استان در سال های قبل و کشش بازار، عامل اصلی این میزان اختصاص یافته بوده است و با توجه به قرارداد منعقد شده، مباشر موظف است به میزان 20 درصد این سهم را افزایش و یا کاهش دهد و در صورت نیاز بیشتر بازار آن را تامین کند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: باید از ظرفیت بسیج اصناف نیز در راستای نظارت بر بازار و تثبیت قیمت ها استفاده شود و حتی در مراکز عرضه کالا و خدمات روستایی نیز نظارت ها بیشتر گردد.

نعمتی با بیان اینکه نشست های تنظیم بازار در سطح شهرستان ها توسط فرمانداران باید پیگیری و برگزار شود، تصریح کرد: فرمانداران بر قیمت کالا و خدمات در سطح شهرستان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برای تهیه شیر مدارس، لازم است هرچه سریع تر آموزش و پرورش استان پیگیری های لازم را انجام دهد تا دانش آموزان مناطق مختلف استان، شیر مورد نیاز را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین میوه ایام نوروز مردم ایلام وجود ندارد

مشکلی برای تامین میوه ایام نوروز مردم ایلام وجود ندارد