مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-26اقتصادي

نرخ کرایه اتوبوسرانی تبریز در سال آتی 25 درصد افزایش می یابد


براساس مصوبه ی اعضای شورای شهر تبریز، نرخ کرایه حمل و نقل اتوبوسرانی تبریز در سال99،  25 درصد افزایش می یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی براساس مصوبه ی اعضای شورای شهر تبریز، نرخ کرایه حمل و نقل اتوبوسرانی تبریز در سال99،  25 درصد افزایش می یابد.

تعرفه عوارض محلی در خصوص کرایه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و عوارض اکران در فضاهای تبلیغاتی با اعمال تغییراتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با رای اعضا، به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرخ جلالی- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در صحن علنی شورای اسلامی تبریز با بیان این که هزینه های اتوبوس رانی افزایش یافته است، گفت: پرداخت بخشی از هزینه های بخش خصوصی نیز بر عهده ی شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز است، بخش خصوصی نسبت به شرکت، بیشترین اتوبوس را دارد، به جرات می توان گفت، شرایط ناوگان اتوبوسرانی تبریز به لحاظ برخورداری از اتوبوس چندان مناسب نیست اما در عین حال تبریز بعد از مشهد، در وضعیت بهتری قرار دارد ولی در همین وضعیت فعلی نیز صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته ایم.

وی در خصوص ماده 25 مبنی بر افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و عوارض اکران در فضاهای تبلیغاتی شرکت واحد طبق جدول پیشنهادی شهرداری، گفت: میانگین افزایش کرایه 16 مسیر حدود 25 درصد و حداکثر 30 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه اتوبوسرانی تبریز در سال آتی 25 درصد افزایش می یابد

نرخ کرایه اتوبوسرانی تبریز در سال آتی 25 درصد افزایش می یابد