مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-26پزشكي

کاهش توان خرید و چالش ناامنی غذایی خوزستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چالش کاهش توان خرید اقلام غذایی، گفت: با توجه به کاهش توان خرید اقلام غذایی و الگوی غذایی ناسالم، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به چالش کاهش توان خرید اقلام غذایی، گفت: با توجه به کاهش توان خرید اقلام غذایی و الگوی غذایی ناسالم، شاهد اضافه وزن و چاقی در خوزستان هستیم که در این شرایط، ضرورت اجرای بسیج ملی تغذیه، طبیعی است.

دکتر مهدی حسینی زاده در هشتمین جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز یکشنبه (6 بهمن ماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون تزریقی فلج اطفال در خوزستان اظهار کرد: سازمان جهانی بهداشت به همه کشورهایی که از واکسن خوراکی فلج اطفال استفاده می کنند توصیه می کند جهت ریشه کنی این بیماری، یک نوبت واکسن تزریقی فلج اطفال برای کودکان در سن چهار ماهگی را به برنامه واکسیناسیون کودکان اضافه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اجرای این طرح از سال 94 آغاز شد اما با توجه به شدت افزایش نیاز، وقفه ای در زمینه تامین واکسن ایجاد شد.

اکنون مجددا واکسن تامین شده و از شهریورماه سال 98، همه کودکان در سن چهار ماهگی واکسن تزریقی فلج اطفال را علاوه بر سایر واکسن ها دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش توان خرید و چالش ناامنی غذایی خوزستان

کاهش توان خرید و چالش ناامنی غذایی خوزستان