مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-26اقتصادي

جریمه مالیاتی در انتظار وکلای متخلف


درحالیکه با شروع بهمن ماه مهلت قانونی وکلا برای ثبت نام در سامانه صندوق فروش و نصب کارتخوان به اتمام رسیده است، معاون سازمان امور مالیاتی از امکان وکلا برای ثبت نام بعد از مهلت قانونی در این سامانه خبر داد.

- درحالیکه با شروع بهمن ماه مهلت قانونی وکلا برای ثبت نام در سامانه صندوق فروش و نصب کارتخوان به اتمام رسیده است، معاون سازمان امور مالیاتی از امکان وکلا برای ثبت نام بعد از مهلت قانونی در این سامانه خبر داد.

بر این اساس وکلایی که پس از تاریخ تعیین شده اقدام به ثبت نام در سامانه صندوق فروش کنند، مشمول جریمه ای که در زمان رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی آن ها مشخص می شود، خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از الزام پزشکان به نصب کارتخوان به منظور شفاف شدن درآمد، نوبت به وکلا رسید که طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، وکلا تا پایان دی ماه فرصت داشتند که در سامانه صندوق مکانیزه فروش ثبت نام کنند که اخیرا معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور، اعلام کرده که وکلا بعد از این زمان هم می توانند در این سامانه ثبت نام کنند اما این امر به دلیل اتمام مهلت رسمی آن ها برای ثبت نام، مشمول یک جریمه ای مقرر در قانون برای آن ها می شود.

سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از فرار 40 هزار میلیارد تومانی که وزیر اقتصاد از آن خبر داده بود، از شهریور ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه مالیاتی در انتظار وکلای متخلف

جریمه مالیاتی در انتظار وکلای متخلف