مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-26اقتصادي

رمز پویایِ پیامکی در اغلب بانک ها عملیاتی شد


تمامی بانک ها به سامانه هریم بانک مرکزی متصل شده اند و ارسال رمز پویای پیامکی در بیشتر بانک ها عملیاتی شده است.

- از ایبِنا، بانک مرکزی در راستای تسهیل و بهبود تجربه کاربری مشتریان نظام بانکی برای استفاده از رمز دوم پویا سامانه هریم را به منظور ارسال رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک ایجاد کرد و بانک ها موظف شدند تا اقدامات لازم را برای اتصال به سامانه هریم انجام دهند.

بر اساس پیگیری ایبِنا از بانک مرکزی و مدیران فناوری شبکه بانکی، تمامی بانک ها به سامانه هریم متصل شده اند و در کنار آن راهکار نرم افزاری دریافت رمز پویا را ایجاد و به مشتریان خود ارائه کرده اند که به معنای آمادگی شبکه بانکی برای اجرای طرح رمز دوم یکبار مصرف است.

از سویی دیگر تمامی شرکت های پرداخت الکترونیک دکمه درخواست رمز پویا را به صفحات پرداخت اینترنتی و نرم افزار های پرداخت افزوده اند و در حال انجام اقدامات لازم برای اتصال و تکمیل فرآیند های سامانه هاب شاپرک هستند.

تمام بانک ها به سامانه هریم متصل شدند در همین خصوص، مهران محرمیان، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به اجرای طرح رمز دوم پویا گفت: در حال حاضر تمامی بانک ها اقدامات فنی لازم را انجام داده اند و به سامانه هریم بانک مرکزی متصل شده اند؛ ارسال رمز پویای پیامکی در بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پویایِ پیامکی در اغلب بانک ها عملیاتی شد

رمز پویایِ پیامکی در اغلب بانک ها عملیاتی شد