مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:252020-01-26اقتصادي

قیمت انواع خوراکی های سالم و مفید در بازار قزوین/ سبد غذایی کودکان را غنی کنید


گزارش بازار این هفتهٔ خبرگزاری فارس در قزوین، به بررسی جایگزین هایی اقتصادی و به صرفه می پردازد که می توان به جای هله هوله و خوراکی های مضر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ما معمولاً در سبد غذایی کودکان تغذیه هایی را قرار می دهیم که نه تنها از ارزش غذایی لازم برخوردار نیستند، بلکه فاقد ارزش غذایی بوده و بعضاً حتی به دلیل دارا بودن مواد نگه دارنده و یا رنگ های خوراکی مصنوعی، مضر هستند و مصرف آن ها در درازمدت باعث عوارضی از قبیل بی قراری، بدخوابی، بیش فعالی، انواع آلرژی و سرطان در کودکان می شوند.

به راحتی و با جایگزین کردن خوراکی های مفید و سالم در کیف مدرسهٔ کودکان و یا میان وعده های آنان در منزل می توان تا حدود زیادی از این بیماری ها و عوارض آن ها پیشگیری کرد.

  پاپ کورن بخورید تا افسرده نشوید ذرت بو داده یا همان پفیلا که امروزه از آن به عنوان پاپ کورن نام می برند، یکی از خوراکی های سالم و مفیدی است که می توان با تهیهٔ آن در منزل از فواید بی نظیر آن بهره مند شد.

پفیلا نه تنها برای کودکان، بلکه برای استفادهٔ بزرگسالان و بانوان باردار نیز مفید است، زیرا غنی از آنتی اکسیدان بوده، افسردگی را کاهش می دهد و ضمن کنترل کم خونی، باعث کاهش یبوست که ام الامراض است، می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت انواع خوراکی های سالم و مفید در بازار قزوین/ سبد غذایی کودکان را غنی کنید

قیمت انواع خوراکی های سالم و مفید در بازار قزوین/ سبد غذایی کودکان را غنی کنید