مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-26اقتصادي

برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز


رییس اداره روابط عمومی جهادکشاورزی استان فارس اعلام کرد که 2 نمایشگاه مرتبط با بخش کشاورزی شامل پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته بهمن ماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

- علیرضا واحدی پور یکشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه و گیاهان دارویی هفتم بهمن ماه و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته یا همان آی فود، هشتم بهمن ماه در شیراز آغاز به کار خواهند کرد.

او با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه همیشه جزو نمایشگاه های پر بازدید بوده است، گفت: امسال این نمایشگاه در سه سالن و بخشی از فضای باز و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در سالن حافظ و فضای باز نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان، برپا خواهد شد.

واحدی پور از حضور 99 شرکت در نمایشگاه گل و گیاه خبر داد و گفت: از این تعداد 63 شرکت در زمینه تولید گل و گیاه، 27 شرکت در زمینه تجهیزات گلخانه ای و 9 شرکت نیز در زمینه تولید گیاهان دارویی فعالیت دارند.

او همچنین گفت: در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته نیز 42 شرکت در بخش صنایع غذایی و 38 شرکت در زمینه ماشین آلات وابسته در نمایشگاه شرکت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز

برگزاری همزمان دو نمایشگاه کشاورزی در شیراز