رونمایی از چهره جدید چارخونهچارخونه بازار سرگرمی و محتوای دیجیتالی است که امکان دسترسی به بیش از 185 هزار عنوان برنامه، بازی، موسیقی، فیلم و سریال و کارتون، کتاب، روزنامه و مجله را برای کاربران گوشی های اندرویدی فراهم و نیازهای محتوایی آن ها را تأمین می کند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چارخونه ، این مجموعه این روزها تغییرات جدیدی داشته و می خواهد مسیر جذابتری را در کنار کاربرانش تجربه کند. تغییراتی که از باز طراحی برند و نشانه این برنامه پرطرفدار شروع شد و با ایجاد بخش جدید محتوای کاربرساز (راویتو)، بهبود رابط کاربری و توسعه زیرساخت های نرم افزاری ادامه یافت. در نگاه چارخونه، بهبود مستمر فرایندی همیشگی است. در بخش نشانه ها و هویت بصری، سعی کردیم نمادهای اصلی برند را حفظ کنیم و فقط اِلِمانهای اصلی برند را مطابق با سلیقه کاربران و نگاه این روزهای جهان بازسازی کنیم. پس رنگهای برند برای نمایش محتواهای متفاوت چارخونه از قبل هم رنگی تر شده است. گوشه های تیز نشانه، نرمتر شدند تا حس دوستانه و صمیمیتی که مخاطب در چارخونه تجربه می کند را بیشتر نشان دهیم. چهار مربع که در نشانه، نماد محتواهای متفاوت ما بودند؛ با الهام از فرم تصویری نشانه اپلیکیشن ها و برنامه ها تو پر شدند و نشانه جدید چارخونه را ساختند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |