مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-26اقتصادي

کمک بیش از 3 میلیارد ریالی فعالان صمت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

داود شهرکی، امروز یکشنبه 6 بهمن، در جمع خبرنگاران افزود: این کمک ها از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، اصناف و اتحادیه ها، کارکنان واحدهای تابعه و سایر واحدها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به کمک های خودجوش فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت به پایگاه های سیار سطح استان و حساب های اعلامی از سوی نهادهای حمایتی، تصریح کرد: انواع مواد غذایی شامل؛ آرد، نان، مرغ و گوشت قرمز منجمد، آب معدنی، کنسروجات، برنج و قند از مهم ترین اقلام ارسالی از سوی حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: بخاری، مواد شوینده و بهداشتی، ظروف یکبارمصرف، پتو، کفش و انواع پوشاک از جمله سایر کمک های غیرنقدی واحدهای تولیدی و صنفی ارسالی به هموطنان سیستان و بلوچستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 3 میلیارد ریالی فعالان صمت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کمک بیش از 3 میلیارد ریالی فعالان صمت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان