مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-26سياسي

بهره مندی از ظرفیت های ناجا و وزارت صمت برای پیشگیری از وقوع جرم


با تقویت و تعامل ناجا و وزارت صمت می توان حداکثر بهره مندی را از ظرفیت های دو جانبه انجام داد تا از وقوع جرم در عرصه های مختلف پیشگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با رضا رحمانی ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت که با حضور جمعی از معاونان این وزارتخانه و پلیس های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: از شما و همکارانتان بابت حضور در این جلسه تشکر و قدردانی می کنم و همچنین آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت در کارهایتان را دارم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با برگزاری این گونه جلسات می توان حداکثر بهره مندی را از ظرفیت های دو طرف انجام داد تا از وقوع جرم در عرصه های مختلف جامعه پیشگیری شود.

سردار اشتری با اشاره به بخشی از فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص نقش مهم نیروی انتظامی در رونق تولید و پیشگیری از قاچاق کالا یادآور شد: با انعقاد تفاهم نامه ای بین نیروی انتظامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به نیاز های دو جانبه هر دو سازمان می توان در بحث کنترل و بهبود عملکرد ها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت های ناجا و وزارت صمت برای پیشگیری از وقوع جرم

بهره مندی از ظرفیت های ناجا و وزارت صمت برای پیشگیری از وقوع جرم