مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-26اقتصادي

پرداخت تسهیلات به مددجویان دیشموکی برای گازکشی ساختمان+فیلم


کمیته امداد دیشموک بابت لوله کشی گاز منازل ساختمانی تا سقف یک میلیون و پانصد هزار تومان به مددجویان تسیهلات بلاعوض پرداخت می کند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رییس کمیته امداد دیشموک گفت: کمیته امداد دیشموک مبلغ یک تا یک میلیون و پانصد هزار تومان به مددجویانی که به لوله کشی گاز منزل مسکونی خود اقدام کردند تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

رضا ایزدی افزود: کمیته امداد دیشموک دارای دو هزار 714 مددجوی عادی و تبصره 14 است که از این تعداد هزار و 603 نفر مددجوی عادی هستند.

وی گفت: مددجویان کمیته امداد پس از گرفتن تاییدیه از نظام مهندسی می توانند به کمیته امداد مراجعه و مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

رییس کمیته امداد دیشموک گفت: تاکنون مبلغ 135 میلیون تومان اعتبار به کمیته امداد دیشموک اختصاص یافت.

ایزدی افزود:مددجویانی که تا کنون لوله کشی گاز منزل خود را اجرا نکردند هر چه سریعتر اقدام و مدارک مربوطه را به این نهاد حمایتی تحویل دهند.

مسئول نمایندگی نظام مهندسی بخش دیشموک نیز گفت: تعداد 12 نفر بازرس و هشت نفر مجری زیر نظر نمایندگی نظام مهندسی بخش دیشموک مشغول به فعالیت هستند.

فرشته برزگر افزود: تاکنون 1300 فقره پرونده گازرسانی در نمایندگی نظام مهندسی دیشموک برای نصب کنتور به این نمایندگی ارجاع و به تایید نظام مهندسی رسید که از این تعداد 300 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به مددجویان دیشموکی برای گازکشی ساختمان+فیلم

پرداخت تسهیلات به مددجویان دیشموکی برای گازکشی ساختمان+فیلم