مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:402020-01-26ورزشي

یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد/ پیروزی نوش جان سایپا


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست مقابل سایپا تهران گفت: یک توپ امروز سرنوشت بازی را تغییر داد استفاده از ویدیو چک لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم والیبال سایپا تهران امروز موفق شد با نتیجه سه بر یک شهرداری گنبد را شکست دهد.

عظیم جزیده سرمربی تیم شهرداری گنبد، پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ست نخست دیر به بازی برگشتیم و نتیجه را واگذار کردیم در کل امروز در امتیازهای پایانی تمرکز بازیکنان به هم خورد و نتوانستیم بازی را جمع کنیم بنابراین نتیجه واگذار شد، در ورزش هر اتفاقی رخ می دهد تمام سعی ما این بود که پیروز شویم یک هفته تلاش بسیار کردیم و شرایط تیم عالی بود.

وی در ادامه افزود: امروز تقریبا با سایپا پایاپای بالا آمدیم اما مشکلات روانی باعث شد بازیکنان تمرکزشان بر هم بریزد و نتوانند توپ های آخر را بخوابانند وقتی دریافت اول ما مشکل پیدا کند آن هم مقابل دفاع سایپا نتیجه همین می شود، سایپا یک از تیم های خوب ایران است و معنوی نژاد که جزو بهترین های ایران است را در اختیار دارد.

جزیده در ادامه درباره داوری گفت: غریب از دوستان ما است اما امروز سهوا اشتباهاتی داشت ما هیچ گونه نمی گویم این اشتباهات عمدی است به هر حال ویدیو چک در هر بازی لازم است و باید حداقل در بازی های تهران از ویدیو چک استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد/ پیروزی نوش جان سایپا

یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد/ پیروزی نوش جان سایپا