مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-26سياسي

ارجاع 3 مورد حیوان آزاری در همدان به مرجع قضایی/ همکاری خوب دادستان


نماینده انجمن حمایت از حیوانات در همدان با اشاره به ارجاع سه مورد حیوان آزاری به دادستانی گفت: این موارد با دستور دادستان در حال تحقیق و بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، روز گذشته یک مورد گربه آزاری به انجمن حمایت از حیوانات گزارش شد که طبق شهادت حضار در رستوران شیشه ای همدان یکی از پرسنل رستوران توله گربه ای که در محیط رستوران بدون آزار در حال تردد بود را داخل کسیه ای گرفتار می کنند و درب کسیه را گره زده و آن را در دریاچه اطراف رستوران می اندازند.

پس از تلاش‎های مکرر گربه خود را از کیسه پلاستیکی می‎رهاند اما متاسفانه با توجه به شدت جریان سرد آب درون دریاچه غرق می شود.

افراد حاضر در رستوران در ابتدا با مرکز 110 و با راهنمایی این مرکز به اداره کل محیط زیست تماس برقرار می‎کنند در نهایت امر با انجمن حمایت از حیوانات تماس گرفته و اقدام حیوان آزاری را اطلاع می دهند.

نماینده انجمن حمایت از حیوانات در همدان در این باره با بیان اینکه متاسفانه حقوق حیوانات شهری زیرمجموعه اداره کل محیط زیست نیست اظهار کرد: انجمن حمایت از حیوانات همدان اعتراضی نسبت به مدیریت این رستوران ندارد و مجازات فرد خاطی را دنبال می کند.

مصطفی جوادی با بیان اینکه گویا یکی از پرسنل رستوران که به ظاهر رابطه خوبی با گربه ها ندارد اقدام به گربه آزاری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 3 مورد حیوان آزاری در همدان به مرجع قضایی/ همکاری خوب دادستان

ارجاع 3 مورد حیوان آزاری در همدان به مرجع قضایی/ همکاری خوب دادستان