مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-26سياسي

«واردات بی رویه و قاچاق» تولید داخلی را فلج کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور، فعالیت این سازمان را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و توصیه هایی مهم خطاب به مسؤولان این سازمان ارائه کرد.

وی با تاکید بر لزوم جدی گرفتن امر نظارت و بازرسی در کشور خاطرنشان کرد: با وجود سخت گیری های دستگاه قضا و بازرسی هایی که می شود، مفاسد و قاچاق در کشور کم نیست، عده ای تا می توانند اجناس را به صورت قاچاق وارد می کنند و معلوم نیست به کجا متکی هستند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه قاچاق کمر تولید داخل را می شکند و واحدهای تولیدی و کارخانجات را فلج می کند، افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که تولید کنندگان کشور را زمین گیر کرده، بحث واردات بی رویه است.

عده ای منافع خودشان را در واردات بی رویه می بینند، اینها باید بدانند که در حقیقت با این کار تولید داخلی کشور را زمین گیر کرده اند.

وی با اشاره به رد صلاحیت حدود 90 نفر از نمایندگان کنونی مجلس به دلائل مختلف از جمله مسائل مالی، این مساله را تعجب برانگیز توصیف و تاکید کرد: اینها مسائلی است که مردم درباره آن فکر می کنند و نظر می دهند، باید به گونه ای برخورد شود که مردم بیش از پیش امیدوار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«واردات بی رویه و قاچاق» تولید داخلی را فلج کرده است

«واردات بی رویه و قاچاق» تولید داخلی را فلج کرده است