مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:302020-01-26اقتصادي

فعالیت بیش از 56 هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان


رییس هیات ورزشی پزشکی لرستان با اشاره به اینکه سال جاری 56 هزار و 107 ورزشکار را سازمان دادیم، گفت: برنامه ما افزایش 10 درصدی ورزشکاران سازمان یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، افشین قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به مهم ترین برنامه های هیات اظهار کرد: سازمان یافتن ورزشکاران عمده ترین برنامه هیات پزشکی ورزشی استان است که در همین راستا سال 97 و تا ابتدای بهمن ماه ، 55 هزار و 756 ورزشکار سازمان یافتند.

 وی افزود: در سال جاری و نسبت به مدت مشابه سال گذشته این رقم به 56 هزار و 107 نفر افزایش پیدا کرد، برنامه ما برای سال آینده افزایش ده درصدی ورزشکاران سازمان یافته است.

  رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان گفت: همچنین سال 97 بیش از 32 دوره کلاس آموزشی برگزار کرده ایم که این میزان تا ابتدای بهمن ماه 98 به 35 دوره رسیده است.

قنبری در ادامه با بیان اینکه سال جاری هیات های علمی را توسعه دادیم، افزود: در همین راستا یک کارشناس تغذیه یک روانشناسی ورزشی و دکترای مدیریت آموزش نیز اضافه کرد ه ایم.

وی اظهار کرد: در زمینه آموزش نیز در حوزه های مختلف از جمله تغذیه، دوپینگ، چگونگی ایجاد رژیم های غذایی مناسب برای ورزشکاران، پیشرفت های قابل قبولی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 56 هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان

فعالیت بیش از 56 هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان