مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 17:452020-01-26ورزشي

قهرمانی سانداکاران زنجان در مسابقات ووشو جوانان کشور


سانداکاران استان زنجان به عنوان قهرمانی مسابقات جوانان (رده های سنی) کشور دست یافتند.

- رامین موحدنیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رقابت های جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، از روز پنجشنبه به میزبانی هیأت ووشوی کردستان آغاز شده است.

رییس هیأت ووشو استان زنجان با بیان اینکه با برگزاری مسابقات ساندا نفرات و تیم های برتر معرفی شد، ادامه داد: در این بخش که در رده های سنی نوجوانان و جوانان  برگزار شد، تیم استان زنجان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز بهترین عملکرد را داشت و قهرمان شد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با دو مدال طلا و سه برنز به مقام نایب قهرمانی دست یافت، عنوان کرد: تیم استان مازندران نیز با دو مدال طلا و دو برنز به مقام سومی رسید.

موحدنیا با بیان اینکه رقابت های تالوی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان کشور برگزار و سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز توسط ورزشکاران زنجانی کسب شد، گفت: در این بخش امیرحسین عباسی فرم تای چی جین، ابوالفضل قره باغی فرم جین شو و امیر حسین پوسانه فرم دائوشو موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه محمد رحیمی فرم دائوشو و حمید اسماعیلی فرم دائوشو مدال نقره را کسب کردند، ادامه داد: ایلیا افتخاری زاده نیز در فرم جین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی سانداکاران زنجان در مسابقات ووشو جوانان کشور

قهرمانی سانداکاران زنجان در مسابقات ووشو جوانان کشور