مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 18:102020-01-26اجتماعي

ضرورت دریافت عوارض آلایندگی برای بهبودبخشی به وضع محیط زیست


مدیرکل محیط زیست استان مرکزی بر ضرورت دریافت عوارض آلایندگی به منظور انجام اقدامات لازم برای بهبودبخشی به وضعیت محیط زیست تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا میرزایی روز یکشنبه در نشست استاندار با سمن های محیط زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: سمن های محیط زیستی استان به مصوبه 212 و 312 مورخ 16 اسفند سال 90 هیأت وزیران تحت عنوان برنامه کاهش آلودگی هوای 8 کلانشهر کشور که متشکل از 22 بند است توجه کنند.

وی ادامه داد: سمن های محیط زیستی استان همچنین به تصویب نامه هیأت وزیران در 27 تیرماه امسال که مبنی بر دستورالعمل اعلام ممنوعیت ها و محدودیت ها در شرایط زمانی و مکانی اضطرار آلودگی هوا و همچنین به قانون هوای پاک مصوب 23 مرداد ماه سال 96 و بند 18 آنکه به عوارض آلایندگی اشاره دارند، توجه کنند.

مدیرکل محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: بر اساس دستور العمل، اداره کل هواشناسی باید 96 ساعت قبل وضعیت آلودگی را اعلام کند و 12 ساعت قبل آن نیز دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند که شرایط اضطرار برای چه کسانی خطرناک است.

میرزایی با اشاره به خراب بودن دستگاه سنجش آلودگی هوا مربوط به یکی از مناطق اراک عنوان کرد: این دستگاه خارجی بود و با خریداری دستگاه ایرانی مشابه آن در حال بررسی قابلیت آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دریافت عوارض آلایندگی برای بهبودبخشی به وضع محیط زیست

ضرورت دریافت عوارض آلایندگی برای بهبودبخشی به وضع محیط زیست