مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 21:352020-01-26پزشكي

نسخه های رژیم غذایی آنلاین چه قدر اعتبار دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اضافه وزن و چاقی که نتیجه گسترش شهرنشینی، کم تحرکی و مصرف غذا های پرکالری است به یکی از عوامل تهدید کننده سلامت انسان ها در سراسر جهان تبدیل شده؛ - متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: هیچ مشکل تغذیه ای را نمی توان بدون مراجعه به پزشک متخصص حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اضافه وزن و چاقی که نتیجه گسترش شهرنشینی، کم تحرکی و مصرف غذا های پرکالری است به یکی از عوامل تهدید کننده سلامت انسان ها در سراسر جهان تبدیل شده؛ از این رو اهمیت یافتن بهترین رژیم غذایی برای کاهش اضافه وزن و حفظ تناسب اندام دو چندان شده است.

از سوی دیگر با پررنگ شدن نقش اینترنت در زندگی افراد، بازار رژیم های غذایی اینترنتی و آنلاین نیز رونق یافته است؛ اما با توجه به ارتباط تنگاتنگ رژیم غذایی با سلامت، افراد باید در انتخاب رژیم غذایی توجه و دقت بسیار زیادی صرف کنند.

انتخاب رژیم غذایی مناسب مستلزم رعایت نکاتی همچون در نظر گرفتن ویژگی های جسمانی، سن، قد، فعالیت روزانه و مواردی از این قبیل است که ممکن است در بسیاری از نسخه های رژیم های آنلاین در نظر گرفته نشود.

تیرنگ نیستانی، مدیرگروه تحقیقات تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره رژیم های غذایی آنلاین با اشاره به اینکه هیچ مشکل تغذیه ای را نمی توان بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های رژیم غذایی آنلاین چه قدر اعتبار دارد؟

نسخه های رژیم غذایی آنلاین چه قدر اعتبار دارد؟