مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-27سياسي

جزییات راه اندازی مرکز هوش مصنوعی به یاد شهدای سانحه هوایی 752


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جزییات راه اندازی «پژوهشکده هوش مصنوعی» به یاد شهدای سانحه هوایی 752 اوکراین را توضیح داد و گفت: چارچوب این طرح در دهه فجر اعلام می شود.

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جزییات راه اندازی پژوهشکده هوش مصنوعی به یاد شهدای سانحه هوایی 752 اوکراین را توضیح داد و گفت: چارچوب این طرح در دهه فجر اعلام می شود.

احمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه ریزی در دست انجام برای راه اندای پژوهشکده هوش مصنوعی در کشور به یاد شهدای سانحه هوایی پرواز 752 اوکراین، گفت: مطابق با نظر رییس جمهور و برنامه مدنظر وزارت ارتباطات، جلسه ای برای هماهنگی ایجاد مرکز هوش مصنوعی با حضور روسای 3 دانشگاه امیرکبیر، تهران، شریف و مرکز تحقیقات مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد تا مرکز و یا پژوهشکده ای با محوریت مرکز تحقیقات مخابرات ایران ( پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و با همکاری 3 دانشگاه امیرکبیر، تهران و شریف در حوزه فناوری هوش مصنوعی ایجاد و در آن از ظرفیت نیروهای دانشگاهی، اساتید و دانشجوهای دکتری این رشته استفاده شود.

رییس دانشگاه امیرکبیر افزود: بر این اساس قرار است یک مرکز و یا پژوهشکده تحقیقاتی هوش مصنوعی در پژوهشگاه ICT ایجاد و شعبه های آن در دانشگاههای مذکور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی مرکز هوش مصنوعی به یاد شهدای سانحه هوایی 752

جزییات راه اندازی مرکز هوش مصنوعی به یاد شهدای سانحه هوایی 752