مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 05:502020-01-27ورزشي

در حال تمرینات فشرده برای اعزام به مسابقات آسیایی هستیم


دبیر هیئت اسکیت شهرستان خمینی شهر گفت: خمینی شهر تنها شهرستان استان اصفهان است که در تمام رشته های اسکیت فعالیت می کند و بیش از 1000 اسکیت باز خمینی شهری به این ورزش می پردازند.

- ایسنا/اصفهان دبیر هیئت اسکیت شهرستان خمینی شهر گفت: خمینی شهر تنها شهرستان استان اصفهان است که در تمام رشته های اسکیت فعالیت می کند و بیش از 1000 اسکیت باز خمینی شهری به این ورزش می پردازند.

قدرت الله خسروانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیئت اسکیت شهرستان خمینی شهر امسال مشترکا با هیئت بدنسازی و پرورش اندام به عنوان هیئت برتر شهرستان انتخاب شده است، اظهار کرد: هیئت اسکیت شهرستان خمینی شهر تنها هیئت شهرستانی است که در سطح کشور در رشته های مختلف اسکیت در سطح حرفه ای و قهرمانی فعالیت می کند.

وی با اشاره به گستره فعالیت این هیئت ورزشی، گفت: در حال حاضر رشته های فری استایل اسپید اسلالوم، رول بال، هاکی، سرعت و نمایشی در خمینی شهر به صورت حرفه ای فعال هستند و در همه این رشته ها ملی پوش داریم.

خسروانی گفت: با پیگیری های انجام شده تصمیم داریم که از سال 99 شاخه بتل اسکیت را نیز در خمینی شهر فعال کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش این هیئت قهرمان پروری است، ادامه داد: هم اکنون بیش از 300 ورزشکار حرفه ای و حدود 700 ورزشکار غیرحرفه ای در خمینی شهر در این رشته ورزشی فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال تمرینات فشرده برای اعزام به مسابقات آسیایی هستیم

در حال تمرینات فشرده برای اعزام به مسابقات آسیایی هستیم