مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:002020-01-27سياسي

مشکل اصلی ارکستر سمفونیک تهران چیست؟


پنج شنبه هفته گذشته قرار بود ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی به روی صحنه برود، ولی چند روز پیش از اجرای کنسرت، بنیاد رودکی اعلام کرد که شهرداد روحانی به علت مشکلات پزشکی قادر به رهبری کنسرت نیست و ارکستر به همراه منوچهر صهبایی به روی صحنه خواهند رفت.

- پنج شنبه هفته گذشته قرار بود ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی به روی صحنه برود، ولی چند روز پیش از اجرای کنسرت، بنیاد رودکی اعلام کرد که شهرداد روحانی به علت مشکلات پزشکی قادر به رهبری کنسرت نیست و ارکستر به همراه منوچهر صهبایی به روی صحنه خواهند رفت.

این امر پایان خوشی را برای ارکستر سمفونیک به همراه نداشت و صحبت های صهبایی هنگام این اجرا، به ایجاد حاشیه های زیادی برای این کنسرت انجامید.

اکنون آرش امینی ـ رهبر ارکستر ـ در تحلیل چرایی رویداد، در یادداشتی، تاکید کرده است که چه فقط اهل کنسرت رفتن و گوش دادن به موسیقی کلاسیک باشید و چه به عنوان نوازنده یا دست اندرکار کمی نزدیک تر اخبار ارکستر سمفونی تهران را دنبال کنید، به خوبی با نابسامانی ها و کاستی های ارکستر آشنا هستید.

حوادث و رویدادهای اکثرا نامیمونی که شب سوم بهمن رقم خورد و برای همیشه در تاریخ ارکستر سمفونی تهران و عمارت تالار وحدت ثبت شد و به یادگار خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی ارکستر سمفونیک تهران چیست؟

مشکل اصلی ارکستر سمفونیک تهران چیست؟