مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-27ورزشي

رد شدن نام چهره های شاخص وزنه برداری برای گزینشی کلمبیا/ اشتباه سوییس تکرار نمی شود


یک مسابقه گزینشی المپیک دیگر برای دو چهره شاخص وزنه برداری در نظر گرفته شده که در صورت نیاز در آن رقابتها هم وزنه بزنند.

- یک مسابقه گزینشی المپیک دیگر برای دو چهره شاخص وزنه برداری در نظر گرفته شده که در صورت نیاز در آن رقابتها هم وزنه بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزنه برداری ایران به دنبال گرفتن دو سهمیه در المپیک 2020 است و در نظر دارد یکی از این دو سهمیه در دسته 96 کیلوگرم باشد.

سهراب مرادی و کیانوش رستمی دوگزینه اصلی برای رسیدن به این یک سهمیه هستند که البته کار بسیار مشکلی را پیش رو دارند چراکه این دو نفر باید یا جزو هشت نفر اول رنکینگ دسته 96 کیلوگرم قرار بگیرند و یا اینکه بهترین وزنه بردار آسیا باشند.

سهراب مرادی که در حال گذراندن دوره درمانی خود است، در جام فجر وزنه نمی زند و قرار است بعد از جام فجر به اردوی تیم ملی اضافه شود و برای مسابقات غرب آسیا و سپس قهرمانی آسیا آماده شود.

اما در این میان فدراسیون برای مسابقات گزینشی المپیک در کلمبیا هم ثبت نام کرده و نام دو، سه وزنه بردار را رد کرده است اما این رویداد به اصلاح حالت ذخیره رادارد تا مثلا اگر سهراب مرادی در غرب آسیا نتیجه خوبی نگرفت شانس دیگری داشته باشد.

چون سهراب مرادی باید از دو مسابقه امتیاز بالایی بگیرد یکی از آن مسابقات، قهرمانی آسیا قزاقستان و دیگری یک گزینشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد شدن نام چهره های شاخص وزنه برداری برای گزینشی کلمبیا/ اشتباه سوییس تکرار نمی شود

رد شدن نام چهره های شاخص وزنه برداری برای گزینشی کلمبیا/ اشتباه سوییس تکرار نمی شود