مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-27اجتماعي

استقرار زیرنظام برنامه درسی در آموزش و پرورش


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: نظام آموزشی، دانش آموزان، معلمان و اولیاء جهت گیری های اساسی انقلابی و دینی را از سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی مطالبه می کنند.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: نظام آموزشی، دانش آموزان، معلمان و اولیاء جهت گیری های اساسی انقلابی و دینی را از سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی مطالبه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم صبح امروز در دیدار وزیرآموزش وپرورش با کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه وزیرآموزش وپرورش بازاندیشی بسیار خوبی در آموزش وپرورش داشته است، گفت: اگر سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در همه اضلاع بتواند فهم عمیقی نسبت به جهت گیری های تحول داشته باشد و رویکردهای مشارکت پذیر و عدالت گرای توحیدی را به خوبی پیگیری کند تحول تا حد زیادی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از آنکه بگوییم چه اقداماتی انجام داده ایم باید بگوییم که چه کارهایی هنوز انجام نشده است، تصریح کرد: در همسوسازی برنامه درسی با اسناد تحولی تلاش زیادی شده است و به باور صاحب نظران زیر نظام برنامه درسی به خوبی در آموزش و پرورش استقرار پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار زیرنظام برنامه درسی در آموزش و پرورش

استقرار زیرنظام برنامه درسی در آموزش و پرورش