مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-27سياسي

تخفیف رجا به متولدان دهه فجر انقلاب اسلامی


شرکت حمل و نقل ریلی رجا طرح تسهیلات ویژه خود را برای متولدان این ایام با عنوان «رهپویان فجر» برای سفر با قطار اجرا می کند.

- به نقل از رجا؛ شرکت حمل و نقل ریلی رجا در آستانه آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح تسهیلات ویژه خود را برای متولدان این ایام با عنوان رهپویان فجر برای سفر با قطار اجرا می کند.

معاون اجرایی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: رجا به عنوان بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در نظر دارد در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری، مصادف با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تسهیلات سفر را برای هموطنان با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.

آقای رضا عصاری گفت: در قالب این طرح، 30 درصد تخفیف برای متولدان 12 تا 22 بهمن ماه 1357 و 20 درصد تخفیف به متولدان 12 تا 22 بهمن ماه سال های پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می شود.

وی اضافه کرد: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیت، انجام می شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطر نشان کرد: علاقه مندان به بهره مندی از مزایای این طرح می توانند از طریق سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف رجا به متولدان دهه فجر انقلاب اسلامی

تخفیف رجا به متولدان دهه فجر انقلاب اسلامی