مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-27ورزشي

نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره برگزار شد


نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره بندرعباس صبح امروز دوشنبه در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تورجهانی سه ستاره والیبال ساحلی از 13 تا 17 اسفند ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی این رقابت ها صبح امروز، دوشنبه در دفتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و با حضور محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه که وحید مرادی مشاور عالی رییس فدراسیون، علی فتاحی سرپرست دبیری، روسای کمیته های مختلف فدراسیون و فریدون الهامی رییس هیات والیبال هرمزگان حضور داشتند، بر برنامه ریزی دقیق برای برگزاری شایسته این رقابت ها تاکید شد.

روسای کمیته های مختلف فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای این مسابقات، پیشنهادات خود را برای برگزاری هر چه بهتر تور جهانی و هماهنگی بیش تر با مسئولین استانی رقابت ها، ارائه کردند.

تا کنون 33 تیم از 15 کشور برای حضور در تور جهانی سه ستاره بندرعباس ثبت نام کردند و 13 بهمن ماه از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان آخرین فرصت برای ثبت نام تعیین شده است.

ژاپن (6 تیم)، ایران، روسیه و سوییس (سه تیم)، استرالیا، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، ایتالیا، تایلند و ترکیه (دو تیم)، بلاروس، بلژیک، لهستان و اسلوونی (یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره برگزار شد

نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره برگزار شد