مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-27اقتصادي

238 طرح بخش کشاورزی در زنجان آماده بهره برداری است


جواد تاراسی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 176 مورد از این طرح ها مربوط به مکانیزاسیون، 30 مورد آب و خاک، 15 مورد دامی، 6 مورد شیلات، چهار مورد صنایع تبدیلی، چهار مورد عشایر و 2 مورد آن نیز باغبانی، است.

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را یک هزار و 144 میلیارد و 325 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای 839 نفر در سطح استان زنجان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز از تمدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ماشین های کشاورزی خبرداد و گفت: پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در استان از سال 1392شروع شده است که طی این مدت، پنج دوره تمدید بخشودگی جریمه نداشتن سابقه بیمه ماشین های کشاورزی اعمال شده است.

یوسفی پور افزود: آخرین مرحله تمدید این بخشودگی از اول بهمن امسال به مدت سه ماه به شرکتهای سهامی بیمه ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد و پس از گذشت این مهلت تمدیدی در این خصوص صورت نمی پذیرد.

وی یادآورشد: کشاورزان استان جهت تشکیل پرونده پلاک گذاری تراکتور می توانند به کارشناسان مکانیزاسیون مستقر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان محل سکونت مراجعه کنند تا راهنمایی های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

238 طرح بخش کشاورزی در زنجان آماده بهره برداری است

238 طرح بخش کشاورزی در زنجان آماده بهره برداری است