مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-27اقتصادي

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان جنوبی تمدید شد


غلامرضا اشرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای فعال کردن سامانه یکپارچه اتباع و مهاجرین برای آندسته از اتباع باقی مانده مشمول طرح آمایش 14 شامل دارندگان کارت آمایش 13 و هویت 12 که تاکنون موفق به شرکت در آمایش نشده اند، مهلت تعیین شده تمدید شد.

وی اظهار داشت: در خصوص آندسته از اتباعی که برابر مجوزهای صادره از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای برگ تردد معادل کارت آمایش 14 است، صدور کارت آنان از طریق سامانه در مدت زمان اشاره شده بلامانع خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: اتباع خارجی مشمول این طرح برای ثبت درخواست تمدید و یا صدور پروانه کار می توانند به دفتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی و سامانه سیام مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 152 گشت مشترک به منظور شناسایی اشتغال اتباع بیگانه فاقد پروانه کار با دستگاه های مرتبط در استان صورت گرفته است.

اشرفی گفت: همچنین در این مدت 341 مورد بازرسی از کارگاه های فعال در سطح استان به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین بکارگیری اتباع خارجی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازرسی ها 57 تبعه فاقد پروانه کار در استان شناسایی شد و پنج مورد معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان جنوبی تمدید شد

طرح آمایش اتباع خارجی در خراسان جنوبی تمدید شد