مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-27سياسي

عرضه 2500 شاخص عمومی در درگاه آمار استان یزد


معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اهمیت داده های آماری به عنوان زیربنای برنامه ریزی های توسعه ای، از تهیه 70 شاخص مرتبط با 25 دستگاه اجرایی استان در درگاه آماری این استان در گام اول و توسعه آن تا 2500 شاخص عمومی در مراحل بعدی خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اهمیت داده های آماری به عنوان زیربنای برنامه ریزی های توسعه ای، از تهیه 70 شاخص مرتبط با 25 دستگاه اجرایی استان در درگاه آماری این استان در گام اول و توسعه آن تا 2500 شاخص عمومی در مراحل بعدی خبر داد.

محمد حمید فخرالدین در جلسه هماهنگی تامین داده های درگاه آمار استان که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: به منظور مدرن سازی نظام آماری عزم جدی و همگرایی همه دستگاه ها در سطوح ملی و استانی، بخش دولتی و خصوصی ضروری است.

وی افزود: امروز در دنیا بحث گذر از آمار سنتی به مدرن مطرح است که در این روش ترویج فرهنگ اشتراک گذاری داده ها مهم است ؛ یعنی این که بپذیریم اطلاعاتی که تولید می کنیم، در اختیار دیگران هم قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روش های جمع آوری آماری در کشور و استان براساس خود اظهاری است و آنچه خود فرد اظهار می کند، پذیرفته و ثبت می شود اما در دنیا این روش منسوخ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 2500 شاخص عمومی در درگاه آمار استان یزد

عرضه 2500 شاخص عمومی در درگاه آمار استان یزد