مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-27سياسي

اجرای سوگواره یاس نبوی در 26 امامزاده استان سمنان


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم زمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) طرح سوگواره یاس نبوی در 26 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان سمنان در حال برگزاری است.

- حجت الاسلام روح الله عرفانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات مرتبط با عزاداری حضرت زهرا(س) و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه، همانند سنوات گذشته این ویژه برنامه در بقاع شاخص استان و با دعوت از سخنرانان و مداحان و اجرای برنامه های ایام فاطمیه برگزار می شود.

  سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: یکی از مهم ترین اهداف این ویژه برنامه افزایش سطح آگاهی از شخصیت زن مسلمان با محوریت حضرت زهرا(س) است.

  وی با اشاره به راه اندازی غرفه همه واقف باشیم با حضور کارشناسان متخصص و آشنا به مسائل وقف در بقاع متبرکه و پاسخگویی به مراجعات در طول برگزاری مراسم، تصریح کرد: احصاء موقوفات شاخص دارای نیت مرتبط با حضرت زهرا(س) و اطلاع رسانی و معرفی آن در طول مراسم سوگواره به صورت ویژه، برگزاری جلسات با خطبا و مداحان در خصوص ترویج سنت حسنه وقف در ضمن اجرای برنامه ها و احصاء نیازهای روز شهرستان و برنامه ریزی در خصوص تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سوگواره یاس نبوی در 26 امامزاده استان سمنان

اجرای سوگواره یاس نبوی در 26 امامزاده استان سمنان