مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-27اجتماعي

فرهنگ غنی کردستان باید در حل مسئله ترافیک نمود عینی داشته باشد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از کاهش 16 درصدی تصادفات فوتی درون شهری تا تاریخ ششم بهمن ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در استان اشاره و عنوان کرد: - در تصادفات جرحی نیز از وضعیت مناسبی نسبت به سطح کشور برخورداریم.

سرهنگ بروز مرادی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در بازدید از خبرگزاری ایسنای کردستان اظهار کرد: فرهنگ ترافیک یکی از مهم ترین مباحث در حوزه رانندگی بوده که این فرهنگ در استان کردستان از سایر استان های کشور بالاتر است اما با نقطه ایده آل هنوز فاصله دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای استان کردستان در زمینه ارتقای فرهنگ ترافیک افزود: فرهنگ غنی کردستان باید در ترافیک نمود عینی داشته باشد و بخش های مختلف تمام تلاش خود را برای به فعلیت درآورن این استعداد و پتانسیل استان به کار گیرند.

افزایش فرهنگ ترافیک به طور مستمر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان به تصادف چند شب گذشته در سه راه جهاد شهر سنندج اشاره و بیان کرد: ضعف فرهنگ ترافیک عامل اصلی وقوع این تصادف و در نتیجه کشته شدن دو نفر از سرنشینان خودرو پراید بود.

وی عنوان کرد: عدم آشنایی راننده پراید به شهر، عدم توجه به رعایت قوانین و مقرارت و رد کردن یک چراغ قرمزعامل اصلی برخورد پراید با پژو بوده است که در این حادثه دو سرنشین پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ غنی کردستان باید در حل مسئله ترافیک نمود عینی داشته باشد

فرهنگ غنی کردستان باید در حل مسئله ترافیک نمود عینی داشته باشد