مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-27اقتصادي

تصفیه خانه هفتم آب شرب تهران فردا به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه دو میلیون نفر از جمعیت مناطق قیامدشت، خاورشهر، خاوران، نازی آباد، شوش، یافت آباد، پاکدشت، ورامین، قرچک، باقرآباد و خیرآباد را تحت پوشش قرار خواهند داد.

محمدرضا بختیاری افزود: 550 میلیارد تومان برای فاز دوم و شبکه انتقال آن هزینه شده است که ارزش روز این پروژه به قیمت روز، یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به این که این پروژه، طرح جامع آب استان تهران بوده است گفت: بهره برداری این پروژه عدالت اجتماعی را برای مردم مناطق جنوب و جنوب شرقی شهر و استان تهران را رقم می زند ضمن اینکه فاصله کیفیت آب شمال تهران با جنوب تهران بسیار کم می شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: این تصفیه خانه در دو مدول طراحی شده بود که مدول نخست آن در سال دی ماه سال 1394 توسط ریاست جمهوری افتتاح و ساخت مدول دوم سال1396 آغاز شد.

وی افزود: شبکه انتقال آب از این تصفیه خانه به پیشوا نیز تا دوماه آینده عملیاتی می شود.

تصفیه خانه هفتم تهران که از سد ماملو تغذیه می شود، در پاکدشت واقع شده است.

توقف فعالیت 150 چاه در بخش جنوب شرق استان تهران بختیاری با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه برداشت آب از حدود 150 چاه متوقف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه هفتم آب شرب تهران فردا به بهره برداری می رسد

تصفیه خانه هفتم آب شرب تهران فردا به بهره برداری می رسد